Հայոց բանակի հերոսական էջերը․ միջոցառումներ թանգարան-համայնք գործակցությամբ

Հայոց բանակի հերոսական էջերը․ միջոցառումներ թանգարան-համայնք գործակցությամբ

ԿԳՄՍՆ  «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի մասնաճյուղ «Զվարթնոց» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանը, «Բերդ» և Դաշտադեմ», «Լոռի բերդ» քաղաքատեղի» պատմամշակութային արգելոցները,   «Գոշավանք» պատմաճարտարապետական արգելոցը  թանգարան -համայնք գործակցությամբ  միջոցառումներ են անցկացրել՝ նվիրված ՀՀ Զինված ուժերի կազմավորման 32-րդ տարեդարձին։

«Զվարթնոց» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանը Վաղարշապատի Զորավար Անդրանիկի անվան №12 հիմնական դպրոցի հետ համատեղ իրականացրել է միջոցառում՝ «Հայոց բանակի հերոսական էջերը» խորագրով։

«Զվարթնոց» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանը Վաղարշապատի Զորավար Անդրանիկի անվան №12 հիմնական դպրոցի հետ համատեղ իրականացրել է միջոցառում՝ «Հայոց բանակի հերոսական էջերը» խորագրով։

Միջոցառման ավարտին մասնակիցները  ծաղիկներ են խոնարհել  դպրոցի բակում գտնվող 2020 թ․ 44 օրյա պատերազմի զոհերի հեշատակը հավերժացնող հուշակոթողի  մոտ։

Օրվան նվիրված միջոցառում է անցկացվել «Դաշտադեմ ամրոց» պատմամշակութային արգելոցի և Թալինի թիվ 2 դպրոցի գործակցությամբ։

«Բերդ» պատմամշակութային արգելոցը Հայոց բանակի կազմավորման 32-րդ տարեդարձին նվիրված հանդիպում-քննարկում է անցկացրել Բերդի արվեստի դպրոցում։

Հանդպման նպատակն էր  հավաքել, ստեղծել շրջանի ինքնապաշտպանության հետ կապված արխիվային նոր նյութեր։

Քննարկմանը մասնակցել են  ներկա և նախկին զինվորականներ։

 

Բանակի օրվան նվիրված՝ «Բերդ» պատմամշակութային արգելոցի թանգարանում անցկացվել է  տոնական միջոցառում  Բերդի բազմագործառութային պետական քոլեջի հետ համագործակցությամբ:

Քոլեջի սաները հանդես են եկել երգով, ասմունքով:

Ելույթ են ունեցել համայնքապետարանի, թանգարանի և քոլեջի աշխատակիցներ։

Միջոցառումն ունեցել է ավելի քան երկու հարյուր մասնակից։

 

Միջոցառումներ են անցկացվել  «Գոշավանք» պատմաճարտարապետական արգելոցի և Գոշի միջնակարգ դպրոցի գործակցությամբ․

«Լոռի բերդ» քաղաքատեղի» պատմամշակութային արգելոցի և Ստեփանավանի Սոս Սարգսյանի անվան մշակույթի պալատի համագործակցությամբ։